اینستاگرام بنیامین :(((

































♥♥یه دنیا...یه بنیامین♥♥

بنیامینی بودن یک اسم نیست !! یک هویت است

 

426

دریافت کلیپ

سلام # از فردا تور زمستانى دور ایران گروه بنیامین موزیک شروع میشه# ایستگاه هایى که در دى ماه توقف مى کنیم ؛ سنندج/سمنان/تهران/قزوین/همدان/لاهیجان/کرمانشاه # احتمالاً اواخر این ماه کنسرتى هم در دبى داریم که وقتى قطعى شد اعلام میشه #

..................................................................

 

425

نگران زمان نیستم

لحظه ها فاصله بین عشاق اند

نگران مرگ نیستم

که او آزادى من است 

نگران تو نیستم

که چطور به استقبالم مى آیى

ترسم از سردى هواست

و تو که به لباس گرم عادت ندارى

کشتى پهلو گرفته من!

#

وقتى بودم سرد و ساکت

داشت دلم میشد هلاکت

فکر مى کردم تو تویى جفتم

سوختم و به تو نگفتم

خواستم از چشمات نیفتم

ممن اگه تو تو رو دو دوباره ننننننبینمت

مى میرم

 

#لکنت_در_روز_قیامت

...............................................................

 

424

یا بفرما به سَرایم یا بفرما به سَر آیم

غرضم وصل تو باشد چه تو آیى چه من آیم

 



تاريخیک شنبه 29 آذر 1394برچسب:,سـاعت 17:38نويسندهReyhan| |

sara